Recenze (172)
Osudový dotek 2 (2006)
Když už je to Osudový dotek 2, tak ho logicky porovnávám s jedničkou. Nebyl tu ani chytlavý příběh, ani žádné velké emoce. Nic, co by mě zvedlo ze židle a něco ve mně zanechalo. Po skončení filmu jsem byla jenom ráda, že je konec a šla spát, protože mě shlédnutí dost unavilo. Nestojí to za to.
Modrý kocourek (1959)
"Jsi kočka a jsi můj přítel, to mi stačí." Neuvěřitelně roztomilé.
Projekt X (2012)
Jedna hvězdička. A ne, neujela mi ruka. Asi jsem už suchar, ale nesmála jsem se, nebavilo mě to. Tak trošku sračka, no.
Chrámy těla (2010)
Nudné, nezajímavé... A to jsem se těšila.
Hotel Transylvánie (2012)
Měla jsem volné lístky do kina, ale nevím, jestli jsem udělala dobře, když jsem se nechala přemluvit a využila je na tenhle film. První problém je už to, že nemám ráda animáky. I když tohle byla skutečně kvalitní animace. Občas jsem se i slušně zasmála. Ale celkově to bylo moc uřvané a přehnané. Myslím, že bych se v pohodě obešla bez toho, abych tohle viděla.
Tajemství kruhu (2011) (seriál)
Jeden z nejhorších seriálů, co jsem kdy viděla. Kraviny. Hlavní "hrdinku" Cassie jsem měla celou dobu chuť zavřít do sklepa a už ji nepustit ven. Ještě, že seriál skončil. Uf.
Viliam (2009) (studentský film)
Mně se ta animace teda hrozně líbila, je originální. Milý příběh.
Claycat - The Raid (2012)
Zlé kočičky.
Miluj svůj život (2007)
You can heal your life. You CAN.
Základka (2012) (seriál)
Né. Češi se pořád tak snaží a snaží a točí a točí a jak se jim to daří, že.