Recenze (47)
Studený jak kámen (1991)
Tajný polda Joe Huff na své tajné misi mezi motorkáři. Poctivá porce akce,humoru,muziky.Správní záporáci Chains,Ice a svůdná a milá Nancy,která má pocit,že už někam patři a má svobodu.Konec je trochu překombinovaný,ale nedokáže přehlušit dobrý pocit z akorát dlouhého akčňáku,který má i po letech svůj dobrý zvuk.Je to na dobré čtyři hvězdy,ale když vidím to nízké hodnocení přihazuji na plný počet.
Robin Hood (1984) (seriál)
Kouzlo Robina ze Sherwoodu v typově zajímavých rolích všech členů družiny a dokreslené majestátní romantikou skupiny Clannad.Mystical Forest.
Profesionálové (1977) (seriál)
Odzbrojující humor a můj oblíbený tvrďák Bodie v akci.
Ženy v pokušení (2010)
Příjemná pohodová komedie se slušnými dialogy,která lehce plyne.
Osvícení (1980)
Shining nesplnilo mé očekávání.Působí moc chladným dojmem,necítil jsem z něho pravé hororové napětí,až scéna v bludišťi měla švih.Sice stylově precizní,ale musím plně souhlasit s Galadriel,tomu filmu něco chybí..
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Poručík Dempsey a seržantka Makepeacová byli jedním ze seriálových hrdinů mého mládí,tedy osmdesátek.A i po těch letech mají stále svůj suchý humor a eleganci.Tohle není nostalgie,tohle je pro mne moderní i dnes.
Sněženky a machři (1982)
Moc milá komedie,která není tak úplně veselá,ale která svými zajímavými postavami a sympatickými dialogy patří mezi naši mládežnickou klasiku.
Pozor, vizita! (1981)
Svým způsobem smutný,ale výkonem Rudolfa Hrušínského neobyčejně příjemný a obohacující snímek.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Výborný válečný film,který je ale neúměrně dlouhý.Ale jinak sugestivní a syrové drama.
Slunce, seno, erotika (1991)
Nejhorší díl z trilogie,už znáčně těžkopádné a za svými předchůdci jasně zaostávající.