Recenze (59)
Umělec (2011)
Neni nad Erotikon (1929) od Machateho...
Moje krásná učitelka (2011)
Roberts v roli nezklamala, ale Hanks je vic nez trapny.
Tak tohle je můj život (1994) (seriál)
Tenhle serial sem sledovala asi 3x...neexistuje lepsi! :) Souhlasim s komentarem fifi.m
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Spojeni Chylkova-Kotek mi zkazilo cely dojem z filmu, ktery uz i tak byl v mych ocich lehce podprumerny...Ja te soucasne ceske tvorbe asi opravdu nerozumim :-/ Jediny pozitivni dojem na me udelala vanocni atmosfera ve filmu :)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Prvni serie skvela, o druhe to same bohuzel rict nemuzu. Dily se zbytecne vlecou, v nekterych se ani nic nestane. Prijde mi to, jak kdyby tvurcum dosla pri psani scenare slina a kvantita (pocet dilu) zvitezila nad kvalitou (dej). Treti serie perfektni.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Skvela oddychovka na posmourne sobotni odpoledne. Ryan Gosling ve vyborne forme. A to doslova :)
Drive (2011)
Ryan Gosling v absolutne protikladne roli v porovnani s jeho hrdinou v Notebooku...presto oba charaktery zvladl s presvedcivym vykonem. Dokonaly v obou smerech. Asi nejvice mi uhranula zlata disco bunda se skorpionem, ktera v kombinaci s hudbou, ktera ve filmu zni, pusobi absolutne dokonale :)
Lůno (2010)
ponurost, smutek, sychravo, ...ticho
Španglicky snadno a rychle (2004)
Tea Leoni v jeji asi nejvic iritujici roli, ktera zkazila celkovy dojem z filmu.