Recenze (118)
Táta nebo milenec (1991)
Remake o tři roky později (zase s G.Depardieu - Můj táta hrdina) se dle mého povedl mnohem více. Nemalou zásluhu na tom jistě má Kathrine Heigl, ale i ostatní postavy v novějším filmu jsou mi sympatičtější.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Trefný komentář - Castor
Sladké mámení (2010)
Když hodnotím dokument, tak to byl takový šedý průměr, možná až lehký podprůměr. Hodnocení chování lidí raději bez komentáře, ale chápu, že takové typy jsou a neberu jim to. Já bych každopádně už v Žilině chytal vlak zpět na Ostravu a do Tater vůbec nedojel. Paní majitelka Moravy, s manažerem cestovní kanceláře a především ten hoch, který lidem dělal program naprosto otřesní... A možná proto mě to docela pobavilo a musel jsem se dívat až do konce (i když jsem se za účastníky dokumentu musel občas dost stydět).
Hledáme Ydol (2006)
Zas tak strašné to nebylo :-)
Dům snů (2009) (pořad)
Dávám za tři. Podle mě v našich krajích docela originální (přestože už něco podobného vysílala Prima, její verze mě vůbec nezaujala). Soutežící byli povětšinou hrozní. Ale i díky své drahé polovičce jsem to jakž takž skoukl a zas tak strašné to nebylo. Mezi reality show u nás bych Dům snů zařadil mezi šedý průměr.
Škola pro život (2009) (seriál)
...když ono je to tak vtipné :-D
Asterix a Olympijské hry (2008)
Ne, myslím, že tak nízké hodnocení jako je na CSFD si Asterix a Olympijské hry nezaslouží (samozřejmě s ohledem na cílovou skupinu diváků). A to tenhle typ filmů opravdu není můj šálek kávy.
Veřejní nepřátelé (2009)
Mám gangsterky hodně rád a na tuhle s Johnny Deppem jsem se těšil. Zfilmování "příběhu" Johna Dillingera byl velký příslib. Přesto po shlédnutí filmu jsem malinko zklamán. Myslím, že to mohlo být pro diváka uděláno mnohem zajímavěji a poutavěji. Několikrát jsem se přistihl, že se nudím a to není dobře :-) 3,5*
Zázraky se nedějí (2008)
Drama, u kterého jsem váhal mezi 3 a 4 hvězdičkovým hodnocením. Nakonec přeci jen zůstanu u hvězd tří neboť jsem měl při sledování občas pocit, že se scénárista snažil uplést z hovna onen pověstný bič. :-) Nu a výsledkem je spíš takový bičík. Ale být křesťan tak dávám hvězdiček 5 jen to lupne. ;-)
Klikař Charlie (2007)
Film při jehož sledování jsem byl jako na houpačce. Romantika se střídá s opravdu vtipnými momenty, ale občas také s trapným a někdy trošku nechutným humorem, který bych tam mít nemusel. Celkově však jde o pohodovou záležitost se sympatickou ústřední dvojicí, skvělými pingvíny a trošku ulítlým bratrem hlavní hrdinky...