Oblíbené seriály (4)
Spartakus (2010)
Sice se to nemá a, ale jinak se to ani napsat nedá Je to prostě v poslední době to nejlepší a nejvíce strhující co kdy bylo natočeno.
Spartakus: Bohové arény (2011)
Citlivě a přitom neurvale navázáno na budoucnost.... Excelentní.
Ženatý se závazky (1987)
Kdo nezná Bundu, jako by nebyl....... Tohle je seriál, na nějž budu koukat doživotně a vždy v něm objevím něco co mně pobaví...... Je vidět, že i v jednom pokojíku se dá natočit vynikající seriál....Srovnám li Ženatého se závazky a s našimi seriály jsem potom více než rád za Americkou invazi do méo obýváku.....
Chůva k pohledání (1993)
Pane Shefielde....... Já myslím, že je to prostě výborné.