Recenze (351)
Pí a jeho život (2012)
Avatar v indickom hábite. Menej modrej, viac žltej. Menej fantasmagorický tvorov, viac skutočných. Rovnako komerčné, rovnako okázalé, rovnako hlúpe. Páčil sa mi iba záver.
96 hodin (2008)
"Hodně štěstí."
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Pointa je super ale celkovo film mi pripadá málo prepracovaný. Ťahá sa, chýba tam nejaký zvrat, trochu akcie. Pôsobí až trochu ospalo.
Naši ma zabijú (2013) (pořad)
Videných 20 min. Stačí
Děsnej doják (2006)
Ale scéna zo Smithovcov bola celkom vydarená.
District 9 (2009)
Ako krucinál prišli na to, že práve tento jeden kreveťák sa volá Christopher Johnson?
Pokémon (1997) (seriál)
Najviac ma na serie na japonských animákoch, keď dajú záber na tvár. Tá je kamenná, s veľkými sklenými očami, bez výrazu, pohybujú sa iba tie ich špatne namalované papule. Umenie animácie v plnej kráse
Záhada Blair Witch (1999)
Nechcem vidieť nikoho tak stáť v kúte...
Babovřesky (2013)
Komu stačí humor založený na hovne, sexe, stupídnosti, senilite a lacnote, ten sa na filme celkom určite zabaví. A stalo sa. Kino bolo plné, ľudia sa smiali. Fakt som bola jediná, kto chcel odtiaľ utiecť?
Paralelní světy (2012)
Už dlho nebol zaujímavý námet tak dokonale zbabraný ako v tomto prípade.