Recenze (351)
Rozmarné léto (1967)
Nikdy to nedokážem dopozerať celé. Otravujú ma tie kvetnaté frázy a Menzla tiež nemusím.
Skyfall (2012)
Veľa bondoviek som nevidela, ale táto u mňa jednoznačne vedie. Bond konečne získal status obyčajného smrteľníka (je zraniteľný, má minulosť, má domov, má rodinu), autori sa vyhli okázalým scénám a megalomanským efektom, z bondgirl nie je prsnatá štetka v bikinách, medzi M a Bondom je normálny vzťah. A hlavný záporák... skrátka tri hviezdy a štvrtá za Bardema. "Mommy was very bad."
Resident Evil: Odveta (2012)
Afterlife bol síce lepší, ale dalo sa na to pozerať. Vrátil sa nám chlapík so sekáčkom...
Riskuj! (1994) (pořad)
Takáto súťaž dnes v programe chýba.
Život je krásný (1997)
Neuveriteľne originálny námet.
Justin Bieber: Never Say Never (2011)
Tak ako Justin vie spievať každý druhý obyčajný chalan. Preslávil sa ale práve on a to iba vďaka megalomanskej propagande a potrebe vytvoriť nový idol. Osobne ho nemôžem ani cítiť a naozaj neviem čo na ňom puberťáčky vidia. Úzke mrkváče na pol žrde, členkové botasky, priblblé porevolučné plastikové okuliare, účes v štýle leňochoda (ktorému tiež srsť rastie iným smerom) alebo ten presladený úsmev. Je to skrátka ešte dieťa, ktoré si myslí že mu patrí svet. Dokument nehodnotím, lebo na zemi nie je sila, ktorá by ma donútila si to pozrieť.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
"Tento den si navždy zapamatujete jako den, kdy jste málem..."
Nedotknutelní (2011)
Dosť skepticky som brala umiestnenie tohto filmu v rebríčkoch csfd. Neverila som, že v roku 2011 dokáže niekto natočiť tak kvalitný film aby sa dostal do prvej desiatky. Stalo sa. A že to boli práve francúzi, to asi nikoho neprekvapí.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Totálne psychotropný film ktorý vás bude fascinovať. Alebo ho budete nenávidieť. Jedno z toho.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Zaprisahala som sa, že tento výtvor si nikdy nepozriem. Viem, aké hodnotenie by sem patrilo ale nebudem si predsa kaziť dojem z vydarenej jedničky.