Recenze (241)
Malý Velký Bojovník (2010)
Vtipné dobrodružství s Jackie Chanem, kde se nemusí po americku pitvořit, aby mě rozesmál. A i když je film vtipně laděný (oddychovka na nedělní odpoledne), v bojích nejsou žádné naivní nepravděpodobné scény a je i vážný. Jackie se pěkně vyšvih a konec mě i dojal :) 4*
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Mistrovský počátek mistrovské trilogie.
Jugeodo haepi ending (2007)
Naprosto úžasná komedie o podivných událostech a bláznivé noci. A ještě k tomu je vánoční! :) Skvělá hudba, skvělí herci! Vážně jeden z nejpovedenějších JK filmů, co jsem kdy viděl :) Paráda!
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Velmi milé překvapení v podobě roztomilého mimozemštana a dvou ComicCoňáků. Určitě se mi film zavrtá do paměti a to hlavně díky jedné z nejlepších scén roku 2011. Paul a jeho záchrana mrtvého ptáka :)
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Rob Zombie stvořil peklo. Pěklo v podobě El Superbeasta! Zábava zaručena!
Achiwa Ssipak (2006)
Pořádně praštěný nářez!
Murim yeodaesaeng (2008)
Určitě velmi zajímavá záležitost, Nestačil jsem se divit, co všechno dokážou nahustit do jednoho filmu. Vtip, romantiku, bojová umění, létání.. Stačilo by to jen trochu uspořádat a dát celému filmu lepší příběh. Hlavní postavy nebyly špatně zahrané, jen to prostě celé nedávalo smysl :) 3.5*
Muži v naději (2011)
Asi nejlepší český film posledních 5 let. Macháček vynikající, Kerekes také skvělá. (Kino)
Du eolgurui yeochin (2007)
O nesympatické socce a trhlé holce. Blbost na entou.. Seok-hun se seknul a natočil jeden z nejhorších Jk filmů, co jsem kdy viděl.
Hellou goseuteu (2010)
Zprvu trochu slabší film, který dokonce časem upadal, ale za krásný konec a skvěle promyšlený příběh 4*