Recenze (44)
Poslední píseň (2010)
Čéče ta Milena Cytrus nevypadá úplně zle, když se zrovna nehoupe na kouli :-D
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Tak jsem dal 40 minut a musel jsem to vypnout. Bože to je taková kokotina, že si musím dát panáka abych si vyhnal tu pachuť z huby. Verbal má pravdu a souhlasím s ním. Sračka!
Ona (2013)
Námět filmu to je zajímavý, ale doufám, že tímto směrem se lidstvo ubírat nebude. To by ten svět byl opravdu zvláštně potrhlý, kdyby po něm běhali lidé zamilovaní do svých OS, závislí na handsfree. Na druhou stranu to více otvírá trh s periferiemi. Jsem zvědav, kdo jako první vymyslí bezdrátovou vagínu...
Happy Feet 2 (2011)
Mě to prostě bavilo, nemůžu si pomoct, ale mě animáky baví. O to lepší to bylo, když se tam připletly hlášky Suchánka a Genzera, kteří dabovali korýše :-D
Hugo a jeho velký objev (2011)
Tak tohle byl opravdu filmový zážitek, který stál za to. Parádní děj, perfektně natočený, prostě Scorsese to patřičně ošéfoval...
Láska je láska (2012)
Typický český film :-)
Muž na hraně (2012)
Čekal jsem telefonní budku, ale mezi tímto a telefonní budkou byly nejméně dva rozdíly. Nick v tom byl dobrovolně a telefonní budka mi připadla promyšlenější a celkově líp udělaná. Ale Genesis Rodriguez byla k sežrání!
Underworld: Probuzení (2012)
Dost dobrej akčňák! Rozhodně zábavnější podání upírů a lycanů, než přesládlý Twilight...
Nebezpečná metoda (2011)
Velmi silný děj filmu, který Vás naprosto pohltí. Opravdu jsem ani nedýchal a nejen z děje, ale i hereckých výkonů. Keira Knightley to dala výborně!
Bůh masakru (2011)
Totální sračka, kterou jsem opravdu nedokoukal do konce, protože jsem na to neměl žalůdek jak se mi z toho dělalo špatně...