Recenze (211)
Krvavá nevěsta (2019)
Čím som staršia a duchovne uvedomelejšia, tým ťažšie sa mi hodnotenia tieto americké bláboly (moje staršie hodnotenia treba brať zľahka), ale hej uvoľnilo ma to počas napätého večera, zasmiala som sa atď...
Maják (2019)
Chápem, že dvom chlapom na opustenom, malinkatom ostrove začne preskakovať, ale dalo sa to natočiť inak...
Malé ženy (2019)
Moderná spackanosť.
Profesor a šílenec (2019)
Joj aké patetické :-D ale hrať tí dvaja vedia...
Robert the Bruce (2019)
Nečakane zaujímavý psychologický film z histórie. Áno, trochu patetický a nie podľa skutočnej udalosti, ale malo to ducha doby (trochu líznutého súčasnou mentalitou), pekné scenérie a mala som z toho (napriek výhradám) dobrý pocit, čo sa mi pri filmoch zobrazujúcich nejakú historickú dobu aj so skutočnými postavami, často nestáva.
Slunovrat (2019)
No ale aspoň som sa zasmiala.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Už dávno som nevidela film, ktorý by bol tak dokonale strašný v každom ohľade. Robili to skutoční odborníci.
Teroristka (2019)
No teda, český film, na ktorý sa dá pozerať. Len mám vážne výhrady voči vyzliekaniu slovenských herečiek v českých filmoch. Češky nie sú také pekné alebo nie sú také lacné či o čo tu ide?
Trhlina (2019)
Klasická slovenská sračka, ale pozor, je to vždy lepšie ako kniha....ten Karika je riadne nesympatický pisálek a pchá svoje komerčné, nezaujímavé ja i do kníh pre čitateľsky nezdatné masy... :-D
Trojí hranice (2019)
Hrabivosť, nadutosť a tuposť...a na konci? Rozhodne nie vytriezvenie, ale len ďalšia tuposť.