Poslední recenze (14)
Aristokratka ve varu (2024)
Tohle už mi nedělejte, absolutní nevkus. Dějová linka naprosto šílená. Zakázala bych to a uložila někam hluboko do trezoru a to podotýkám, že jedničku mám ráda.
Vyšehrad: Fylm (2022)
V kině jsem se neskutečně pobavila a zasmála. Oddechovka plná absurdních vtipů! Účel to splnilo
Čertí brko (2018)
Jedním slovem peklo!