Oblíbené filmy (10)
Klub rváčů (1999)
Otevři oči (1997)
Zatrasie a premixuje mozgové závyty. Navrstvuje snové a reálne dejové línie jednu cez druhú. Dovtedy sa odhalujú paradoxy kým nevieme v ktorej sme. Tento film nie je jednohubka a nechá na pochybách, donúti k znovupusteniu, a doznieva dlhšie. Vraciam sa k nemu aspoň raz za rok. 90%
Mechanický pomeranč (1971)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Vďaka tomuto filmu som si oblúbila Quentina Tarantina a neskôr pozrela všetko, čo len režíroval. Pulp fiction je kult. 95%
Město bohů (2002)
Forrest Gump (1994)
Tento film si zaslúži pár slov a nielen hodnotenie, je to kúsok kde si každý nájde to svoje, ja tiež... Mojim naj momentom je scéna keď sa Forest dozvie, že má syna a ajkeď má skvelý a závideniahodný život plný zážitkov jeho prvá myšlienka je len aby malý Forest nezdedil jeho handycap nezdedil. Silný moment ako sa stal hneď otcom. Vždy ma to dostane, videné aspoň 15x... aspoň.
Kmotr II (1974)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Touha, opatrnost (2007)
Neskutočne emočný Lee, znova a zas ma zasiahol nepripravenú, ajkeď pravdou je, že na jeho kúsky sa nedá priraviť. Ako krehké žieňa prepisuje šablónu o tajných agentoch a nasadených špiónkach. Zrada nie je vždy zrada, láska nie je vždy láska, niekedy nás vedú iné pohnutky, ako zvyk či ľútosť. Krutý vrahovia sú na oboch stranách boja a toto dokáže ukázať takýmto chladne zimomriavkastým pokojom len Lee. Nadšenie a nie menej ako 5* a 85%