Recenze (14)
Farma (2011) (pořad)
Stupidita. Nothing more, nothing less. Vlastne ani neviem o čom to presne je, ale už len fakt, že tam vzali ľudí z kategórie 3.5 (pričom 4 už sú bezndomovci), nič dobré neveští. Možno to chodí aj preto, aby si mnohí z nás pri pohľade na to povedali, že nie sme na tom až tak zle. Každopádne, je to odpad.
Fakulta (1998)
Celkom fajn seriál, tretia hviezdička za soundtrack. Oasis - Stay young
Nevera po slovensky (1980)
Komédia??? Ani som sa nad tým hlúpo neuškrnul, nie že zasmial...
Senzační Spider-Man (2008) (seriál)
oproti tomu, čo chodil na Fox Kids je to odpad.
Kmotr II (1974)
Pre mňa najlepšia časť. Možno spočiatku je príbeh s Michaelom trochu zdĺhavý, ale časom sa to celé rozhýbe. Naopak, prňibeh Vita Corleoneho je zaujímavý hneď od začiatku. Na film si ale treba urobiť čas, pretože je nadštandartne dlhý a treba ho naozaj poriadne vnímať. Za mňa teda 5*
Americký ninja 4 (1990)
Je to tuctové a celkove je to celé slabé, ale dalo sa pri tom oddýchnuť. 22% je podľa mňa trochu prísne hodnotenie.
13 duchů (2001)
Každý duch vyzerá ako hračka, bez srandy.
Umlčeni (2008)
Jeden z najnapínavejších filmov, aké som kedy videl. Film trvá len priemerných 91 minút, ale za to nemá žiadne hluché miesto. Výkon Williama Asha si zaslúži tiež pochváliť. Jediné, čo mi vadilo bolo, že som sa vlastne nedozvedel pravú príčinu, prečo to vlastne celé ten záhadný psychopat s kapucňou robí. A takziež koniec by som si predstavil trošku inak, ale za ten zvyšok tie 4* dať musím.
Biloxi Blues (1988)
Veľmi podarený a trafný humor, už len za ten si tento film zaslúži lepšie hodnotenie. Herecké výkony boli výborné, pri celom filme som sa perfektne bavil, aj keď je taký oddychový. Najviac som sa nasmial na despotickom seržantovi :)
Metallica: Cunning Stunts (1998) (koncert)
Perfektný koncert! Najviac sa mi páčila asi One, ale každá pieseň bola perfektne zahraná, a hlavne výborne prevedenie. Po tomto koncerte som si sľúbil, že raz na Metallicu pôjdem, a v roku 2007 sa aj podarilo, a veľmi ma potešilo, že hrali práve moje srdcovky, ktoré sa tiež na tomto koncerte nachádzajú. 5* si to zaslúži už len preto, že je to Metallica :)