Recenze (28)
Nezvratný osud 5 (2011)
Stoprocentně lepší jak předchozí díly, docela maskar ale fakt dobře natočený = 85%
Nezvratný osud 4 (2009)
Asi nejvíc se mi z tohohle filmu líbil ten úvodní masakr jinak nic moc
Nezvratný osud 3 (2006)
Třetí díl = horší než jednička, lepší než dvojka, lepší než čtyřka
Nezvratný osud 2 (2003)
Jednička byla rozhodně lepší
Nezvratný osud (2000)
Tento horor mě velmi zaujal, svým "námětem" jak skupinka lidí stihne utýct z letadla a pak si pro ně smrt stejně přijde. 5 hvězdiček hlavně za ten námět.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
blbost
Avatar (2009)
pitomina
Záhada sfingy (2008) (TV film)
nic moc
Zkažená úča (2011)
Opravdu jsem se pobavil,zasmál atd.
Invaze světů (2005)
tisíckrát lepší než ta spielbergova kravina