Recenze (12)
Super náhradník (2006)
Typická americká komedie zakončená netradičně tradičně. Happyend!!!! Nj co se dá dělat, ale mělo to něco do sebe, občas jsem se musel pousmát, občas zase přemýšlet nadtím jak je všechno předvídatelné. U tohohle filmu víte jak skončí už po 20 minutách, ale proč ne, někdy je to i lepší než utahaný závěr, který nedává smysl.
Seznam mrtvých (1998) (TV film)
Zajímalo co je na tomhle filmu Mysteriózní a Komediální už vůbec, Komický je tu pouze režisér Paul Shapiro, když si troufl natočit takovou trapnou... no radši nebudu pokračovat..
Ulice (2005) (seriál)
No nemusím tyhle seriály, který akorát zaplňují stránky televizního programu místo filmů, který zbožňuji. Ale rozhodně "Ulice" je jeden z těch lepších..
Těžce zamilován (2001)
No asi takhle.. Nemyslím si, že sem povrchní, ale tohle je fakt moc.. Už sem myslel, že nakonec ještě zazněj famfáry.. Hrozně by mě zajímalo kdo psal scénář.. Farrellyové už asi opravdu nevědí co mají točit, ale tohle bych jim nejradši hodil na hlavu.. Prostě ztráta 2 hodin života..
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Jedna * a to za Scrata nic jinýho si to nezaslouží, je to v podstatě to samé jako první díl..
Vánoční skřítek (2003)
No tak jestli tohle byla komedie, tak už fakt nevím.. 1 vtip za 2 hodiny.. Škoda že měl film jenom hodinu a půl, už sem se na něj fakt těšil..
Slepičí úlet (2000)
No po dlouhý době se mi dostal do ruky zase nějakej lepší animovanej filmeček, kterej přetčil má očekávání, ale zároveň zvětšil mou chuť ochutnat slepičí pyroh :-D
Ken Park (2002)
Tak toto je vyloženě 4-procentní film a patří ke dnu světové kinematografie, na kterou z vysoka se*u a mažu ji z mého pécéčka ..
Nepolíbená (1999)
Co to mělo jako bejt?? 25letá Josii a její starší bratr se dostanou na střední školu a nikomu není nic divný. A ten dojemnej konec to jsem se málem rozbrečel. jedním slovem: "odpad!"
Seržant Pepper (2004)
Úplně klasickej německej shit, kterej o5 vyvážej na nelegální skládky za hranice a bohužel i k nám..