Recenze (183)
Temnota přichází (2016)
Bacon byl jediný důvod na to kouknout... nic dalšího v tom není, slabé i s ním
I'm Still Here (2010)
ode zdi ke zdi, v něčem strašně dobré a v něčem strašný průšvih, jsem z toho rozpolcená
Bohemian Rhapsody (2018)
Čisté, hezké, uhlazené, aby to všem udělalo radost. Moc pěkný film, Rami podal vynikající výkon, ale Cohenova nekorektní verze mohla být taky zajímavá. Ale současně chápu, že členové kapely jsou už v letech a nemusí vytahovat kostlivce na scénu. I tak jsem spokojená
Ripleyho hra (2002)
Prostě Malkovich, na 4* to nestačí a 3* jsou málo, 70%
Hráči se smrtí (2017)
Šprti z prestižní školy si hrají na Dr. House, ale jejich charaktery jsou ploché jako jízdní dráha a scénář děravý jak cedník. Originálu se to nemůže rovnat. Jedinou slušnou herečku nechají umřít a jediný kvalitní herec je tam ve vedlejší roli.
John Wick (2014)
Mně někdo zabít psa, tak kam by se hrabal John Wick :)
Ulička slávy (2016)
Patos koncentrát
Psí poslání (2017)
Natočeno pěkně, ale příliš mnoho patosu. Pejsci umírají, kapesníky vlhnou, korunky se jen hrnou
Deadpool 2 (2018)
We had it all. Krev, emoce, akci, zábavu i nekorektní vtipy. Nakonec i Brolin byl fajn. Zatlačila bych i slzu dojetí ;)
Avengers: Infinity War (2018)
Bavendo! Udržela jsem pozornost a vcelku i nit. Chvílemi trochu maglajz, ale klobouk dolů, udělat takovou monster akci a udržet aby to mělo hlavu a patu... a teď jsem zvědavá, jak z toho vybruslí