Recenze (183)
Duna: Část druhá (2024)
Paul Atreides a jeho intergalaktický džihád začíná.
Virus (1999)
Chybí správně zařadit do kategorie komedie. I když je to šrot, je to vlastně docela zábavné. Ve stejném roce startovali filmy, které byly o parník jinde, takže jinak, než komedie se to brát nedá.
Taxidermia (2006)
Bizár na druhou, nevím co víc k tomu říct.
Made in Britain (1982) (TV film)
Tim Roth je neskutečně dobrý herec už ve 21 letech.
Brainscan (1994)
Ale tak toto je velmi příjemná klasika. Takový příjemný flashback zpátky do devadesátek.
Oppenheimer (2023)
Okej, nebudu zapírat, že tohle je moje téma. Jsou tam věci, které odborníka dráždí, ale laik si jich nevšimne. Myslím, že mohla být dána víc váha jeho spolupracovníkům, protože to nebyla banda diletantů. Také i víc prostoru onomu tlaku zvenčí. Ti, co tam byli, měli krev na rukou všichni. Takže lehce zromantizované ano, ale i tak je to zatraceně dobrý biják. Říká ta, co měla psa pojmenovaného po letadle, co tu bombu na Hirošimu svrhlo (mrk). P.S. jednu výtku si neodpustím, dost mi řve oči to odplouvající hloubka ostrosti. Vím, že to není sranda, točit to, ale už jsem si toho všimla ve vícero Nolanových filmech. P.S.2. Nyní doufám Nolan natočí film o Feynmanovi!
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Tyjo, fakt nelhali, ono je to vážně dobrý. Velmi milé překvapení.
Všechno, všude, najednou (2022)
Paralela s Atlasem mraků. Bohužel ani ten mě nechytil za srdce. Body plus za Jamie a Michelle.
Papežův vymítač (2023)
Docela fajn, ale teď si dám původního vymítače. Russel už byl matematik, gladiátor i vymítač, je to tak dobrý herec, že udrží celý film. Za to všechna čest.
Menu (2022)
Dobrou chuť