Recenze (437)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Chvíli jsem váhal, ale nakonec i tu pátou hvězdu si konec zaslouží. Za sebe vyzdvihuji Severuse a jeho výkon včetně krásného překvapení v podobě patrona.
Newyorská romance (2013)
Já si na začátku říkám co je to za houmlesa že ho nepoznávám a on to Marky Rufalovic chlapec..no paráda a skvělá hudba k tomu.
Fantom opery (2004)
Jediný muzikál, který jsem si kdy opravdu zamiloval. Mrazivá hudba doslova.
Nesvatbovi (2005)
No tomu říkám téma, rozvodoví agenti vtírající se na svatby. I když ze začátku jsem spíš čekal, že se budou kluci vtírat pod záminkou získání následných potencionálních klientů a s úmyslem rozvrátit co nejvíce svateb na jejich počátku, tak typické české prostě se někde dobře nažrat taky stálo za to. Duo Owen - Vince k sobě skvělě pasuje, oba mám moc rád a když přidám dvě mé nejoblíbenější herecká děvčata, hned musím filmík hodit do topky. Hlavně Isla je tu fantastická, odbočení od jejích romantických dívenek na tuhle super šílenou stíhačku to mě fakt bavilo. Za zmínku výkonu stojí i nadržená matka Jane Seymour. Pamatujte ale hlavně na pravidlo 32 : ,, Nehovořte o příbuzných, když nevíte jestli dejchaj " :-D
Konference ve Wannsee (2001) (TV film)
Jediná místnost postačí k tomu aby se natočil pětihvězdičkový film. Neskutečné. To nezvládne snad nikdo jiný mimo Clinta Eastwoda a jeho verandy. Skvělé válečné drama, které nepotřebuje ani střílečky, granáty, tanky aby vás z něj mrazilo po zádech. Super výkon hlavně trojice Branagh, Tucci, Firth.
Na Hromnice o den více (1993)
Víc než o komedii je to o časové smyčce a Billu Murraym. Ale Ramis měl vždy zvláštní styl humoru. Parádní film to ovšem je.
Milionový závod (2001)
Je to závod ! Je to závod ! Já ho vyhraju. Je třeba uhlohydrátů :-DDD..Inu kdo se na tohle nepodívá, ten by si měl koupit veverku :-D
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Pan Suchet je brilantní herec a v civilu velice milý člověk, byla čest jej potkat a nelituji že jsem změnil názor po prvním díle a koukal na seriál dál.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Vždycky říkám, že jediným filmovým pravým Robinem Hoodem byl Michael Praed, idol z časů Ohníčku. Ale pokud jde o filmy, pak i když miluju Russela, tak Kevin je nejlepší verzí na nejlepší příběh z těch, co někde bohatým berou, chudým dávají.
Bumerang (1996)
V době kdy si naše televize točí jednu blbost za druhou z období totality aby byli tématicky in, tak tohle byl skutečný pohled na její období. Bravo pane Schmitzere.