Recenze (65)
Žraloci na s(o)uši (2011)
Když už i já dám animáku míň jak tři hvězdičky, je něco špatně. Ne se mnou, tím jsem si v tomhle případě jistá, ale s animákem. Tohle? Utrpení, nuda, hrůza a děs. Nebavilo mě to od první do poslední minuty, vtip žádný, příběh taky o ničem. Slabá jedna hvězdička .....ani nevím za co.
Báječné dorty (2010) (seriál)
ubírám hvězdičku pořadu za to, že mi dělá chutě..... (život není spravedliveeeeeej.......ty dorty jsou tak dokonalý, ale ty ceny....)
Na vlásku (2010)
Tohle je prostě jeden z nejlepších animáků všech dob. Pascal a Maximus jsou prostě nejlepší ...
Skore - Hokejový muzikál (2010)
Výborně jsem se pobavila. Slečny zpěv nic moc (ale nebyla jediná). Ne, tohle prostě stojí za to. Být trenérem "našich hochů", pouštěla bych jim to za trest. (To je asi ten důvod proč nejsem trenérem). Je to strašná blbost, ale jak je to blbý, tak je to vtipný. Nic pro ty, co hledají akci a napětí jako třeba v Miracle. Ale pokud vám nevadí muzikály a zasmějete se u blbostí, tak je to pro vás. Dala bych 4*, ale tu pátou musím přidat za tu (v podstatě) urážku Crosbyho :D
Ranař (2011)
No já nevím. Nebýt Marc-Andrého Grondina, asi to vypnu dřív. Jsem ráda že tohle se v dnešním hokeji už moc nevidí. Amerika se ve filmu nezapře. Jeden hokejista vymaštěnější než druhej, ale začátek byl vtipnej. Světlý momenty to mělo, každopádně to nebylo přesně to, co jsem chtěla vidět. Takže za mě tak 2 nebo 3*. Ale že jsem se chvílema docela od srdce zasmála, dávám 3*
Naslouchej svému srdci (2010)
asi jsem se dehydratovala....i když to bylo přeslazené, a celou dobu jsem si to plně uvědomovala, slzy se nedaly zastavit. Pro hudební filmy tohoto typu mám prostě slabost.
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
Tolik smíchu v šesti minutách..... Pascala prostě žeru a Maximus je královský kůň jak se patří ...
William a Kate (2011) (TV film)
:D Tak tohle byla skvělá komedie na nedělní odpoledne. Lámala jsem se smíchy nad stupiditou výtvoru jako je tohle. Takže ta hvězdička je za to, že jsem si smíchem prodloužila život a představitel prince Williama mi připomínal mého oblíbeného švédského hokejistu Patricka Berglunda. Bože, na to jen tak nezapomenu, zpívající princ Wills :D
Bitva o Černobyl (2006)
Dokument poodkrývající veškerá tajemnství Černobylu. Škoda jen toho strašného dubbingu, který občas dává dokumentu nádech parodie.
127 hodin (2010)
Řekla bych, že to bylo nádherné.....ale to asi v tomto případě není na místě. Takže jinak.... Splnilo, né-li předčilo to svůj účel: Zabít nudný večer na intru. Zasmáli jsme se, zařvali jsme si (co viděli film asi vědí u jaký scény). Vizuálně dokonalé, herecky také (prostě one-man show)