Recenze (78)
Zaklínač (2019) (seriál)
Takze 8 dílů jsem čekala že aspoň konec bude Wow,ale nestalo se. Nechápu tak vysoké hodnocení podle mě slabý průměr......
Deadpool 2 (2018)
Dost dobra uchylarna!
Thor: Ragnarok (2017)
Predcil moje ocekavani. Klasicka marvelovka a tentokrat o neco lepsi jeste!
Černá listina (2013) (seriál)
James Spader jako Raymond Reddington to bylo naprosto fantastické rozhodnutí. Myslím, že je to jeho zatím nejlepší a nejuvěřitelnější role a já tohoto zločince miluji :-)
Teorie všeho (2014)
příjemný film, naprosto uchvatný herecký výkon Eddieho Redmayne, myslím, že rozhodně stojí za shlédnutí....
Bella a Sebastián (2013)
Prostě krásnej film,který stojí za to!
Osmy (2014) (TV film)
Nechápu ty 4 nebo 5 hvězd dívali jsme se na stejný film? nudaaa myslím,že jsou i lepší české filmy i třeba takové,které pojednávají o této době.
Vzhůru do oblak (2009)
Jeden z nejlepších animáčů, co jsem viděla hned po Walliem..... hm a zase ten Pixar!
Protiúder (2010) (seriál)
Super seros, ctvrta serie a zubin varka tak to me fakt bavi!
Na hraně zítřka (2014)
Cekala jsem vetsi bombu,podle hodnoceni,ale jinak slusna sci-fi, velke plus za mimozestanky ti byli super!