Recenze (68)
Bílí zabijáci (2003)
Preboha, toto bolo niečo príšerné ! Nepozerať !
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Tak som si to pustil len kvôli Emme, ale moc sa tu toho nedeje, partia výrastkov sa zabáva tým, že sa vlámu do domov celebrít a kradnú im veci, samozrejme autá aj domy sú odomknuté akoby nič ... Polámať vám hnáty kleptomanské a tak vám treba :D
Britney Spears feat. Iggy Azalea: Pretty Girls (2015) (hudební videoklip)
Tu je hranica najhoršieho pekla :D do 2003 sa tie songy dali počúvať, potom sú už len zlátaniny ...
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Nepozerať trailer ! Ešte bláznivejšie pokračovanie. Viac krvi, čriev, končatín, brutálnosti, humoru. Ale mne tam stále niečo chýbalo... Záverečný song potešil.
Dědictví (2013) (seriál)
Kebyže môžem, tak domu drisnem aj 1000 odpadov !
Deň a noc (2013) (seriál)
Otrasná sprostosť o samých dementoch amatéroch, ktorí len pi*ujú a revú kvôli vzťahom... TV HNOOOJ to zase raz dokázala so svojou inteligenciou, aj keď myslím že Nemci vysielali niečo podobné (vlastne Hnojka po Nemčúroch preberá všetky odpady).
Dexter (2006) (seriál)
Po niektorých sériách a odfláknutom finále ostávam na *****. Ale stále je to veľmi kvalitný seriál.
Dracula (1992)
Láska nikdy neumiera. Gary Oldman exceluje! Príbeh Draculu, ktorý hľadá naprieč vekov svoju stratenú lásku Elizabeth. Kamera, napätie, hudba, dej sú výborné, film vydesí ale aj dojme. Neostáva mi nič iné, ako vám ho odporučiť.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
4 hviezdy po 8 sériách. Ďalej to už bez Charlieho nemá význam.
Extinction (2014)
Ďalšia rozstrasená kamera, kde sa hodinu nič nedeje a ani potom to nie je žiadna sláva. Skôr je to smiešna prkotina s gumákom, ktorý naháňa hrôzu ako sliepky u nás na dvore :D Je to dlhé, nudné, nahovno. A ten plagát je smiešny, keď to idú porovnávať s Jurassic World.