Recenze (885)
Letiště (2006) (seriál)
Zuzana Norisová co by letuška je v tom to seriálu super hlavně , když jí slyším mluvit tak se u toho dosti zasměji.Mě to přijde jako by chtěla zpívat.Klepl a Matásek jsou též borci.
Lovecká sezóna (2006)
Docela slušný animák , který je spíše určený pro děti.Válka zvířátek proti lovcům byla výborná.Nejvíce mě zaujal "milouš" než medvěd Booga.
Minotaur (2006)
Začátek filmu vypadal velice slibně , ale pak se to zvrhlo v něco nudného a trapného.Děsně mi tam vadila uřvaná ženská.
Mission: Impossible III (2006)
Třetímu dílu nelze nic vytknout je ze všech nejlepší a co se týče akčních scén tak ty jsou perfektní.M:I -3 je opravdová adrenalínová bomba mezi nynějšími akčními filmy.
Mravenčí polepšovna (2006)
Škoda čekala jsem to lepší.Chybělo mi tam více zábavných scén a gagů.Vidět dvakrát to opravdu nemusím radši si pustím Mravence Z nebo Auta.
Nezvratný osud 3 (2006)
Nezvratný osud měl skončit druhým dílem .Toto pokračování bylo podivné a hlavně nezáživné. Nevím , nevím jak dopadne čtvrtý díl.Možná se jim povede.
Noc v muzeu (2006)
Vypadalo to tak nadějně ze začátku , ale pak mě ten film začal nudit.Některé trikové scény byli super , ale škoda , že nevyužili všech exponátů v muzeu.Možná , že by byl film mnohem lepší , zábavnější a akčnější.
Panic je nanic (2006)
Tento film je určen jen pro mladší skupinu diváků.Nám starším to už nic neříká.Dost jsem se u filmu nudila.Dávám jednu hvězdičku za hudbu.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Skvěle natočeno , za to vše dávám čtyři hvězdičky.I když to bylo přehlceno různými triky tak to mělo šťávu.Jediný co mě zamrzelo a zato hvězdička dolů je za dabing J.Deppa je otřesný ten původní mu seděl líp.Jinak jsem se velice dobře bavila.Nejlepší byl ostrov s domorotci.Už se těším na další pokračování Pirátů.
Populace 436 (2006)
Není to tak špatný horor , i když je jednoduchý a předvídatelný.Zato má perfektní zvukové efekty.