Recenze (936)
Život v jednom dni (2011)
Neobvyklé pojetí. Dokument o tom, že každý den může být něčím výjimečný nebo také nemusí být vůbec ničím výjimečný a i tak je to správně.
Půlnoc v Paříži (2011)
Tento film mě absolutně odzbrojil. Má v sobě velké kouzlo. Je to snímek, co pohladí po duši. Měla jsem obrovskou chuť zažívat to samé, co hlavní hrdina. :)
Zabriskie Point (1970)
Řekla bych road movie na pozadí neklidné doby. Dějově začíná vážným tématem přes lehký úlet až k smutnému konci. Zajímavé jsou především určité pasáže nekonvenčně a nekomerčně pojaté. Snímek je zajímavý svou netuctovostí a kreativním ztvárněním. Já jsem si film speciálně užila, neboť jsem toto místo měla možnost navštívit.
Dům života (2001)
Zajímavě vykreslené mezilidské vztahy a charaktery postav. Film o tom, co je v životě opravdu důležité a že můžeme přijít na to, že to pravé štěstí jsme již v životě měli a ztratili kvůli špatným rozhodnutím. Není všechno zlato, co se třpytí a naopak. Také film o odpuštění a především lásce.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Očekávala jsem mnohem víc. Což mě vede k zamyšlení, zda u takovýchto typů filmů je možné vymyslet něco, co by diváka opravdu překvapilo a ohromilo. Na můj vkus byl film příliš "easy going". Na to, čím postavy procházely, v podstatě pokaždé vyvázly téměř bez škrábnutí. Dalším příkladem budiž to, že když přišli do Roklinky tak zrovna dorazili v ten správný den, kdy byl úplněk a mohli rozluštit zprávu. Pozitivně hodnotím napětí 5, ale děj a inovace 2.
O ztracené lásce (2002) (seriál)
Pohádkový příběh pro dospělé. Ani ne tak pohádka, je to příběh, který píše život sám. Ukazuje lidské charaktery a drsnost života i osudu. Přináší poučení a zamyšlení. Zajímavé je, že spousta snímků mě zaujme v době, kdy se na ně dívám a pak již mi tak zajímavé nepřijdou. Tento kousek mohu vidět třeba stokrát a pokaždé mi něco dá, všimnu si něčeho nového. Prvně jsem viděla před pár lety a i nyní jsem byla ohromena stejně jako kdysi.