Recenze (12)
Televizní noviny (1994) (pořad)
Více na TN.CZ..... To je v každé ,,reportáži,,,
Český slavík Mattoni 2012 (2012) (pořad)
jediné zajímavé byl Landa
Skyfall (2012)
Viděl jsem všechny Bondovky ,ale tahe mě překvapila nejvíc. První půlka byla nornální ale ta druhá skvělá hlavně poslední půlhodina, to byla akční špička série ve které si zahrál i můj oblíbený Aston Martin DB5s brylantním koncem.
Chladnokrevné zločiny (2005) (seriál)
Mrazivé a přesvědčivé. Někdy až moc.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Není to bůhvíjak kvalitni serial ,ale tohle je moje dětství, tomu nejde dát méně než 4*
Operace Izrael (2014) (pořad)
vinikající pořad o mém oblíbeném tématu (na streamu) - krav maga a s Michalem Otipkou. 100%
Justin Bieber: Baby (2010) (hudební videoklip)
toto je nehodnotitelné. kdo má pud sebezáchovy ať se tomu vyhne velkým obloukem. -(minus)99999999999999999%
Re-Play (2009) (pořad)
Debilni kecy, debilni moderatori, debilni hry a debilni rozhovory
Policajt drábem (1973)
toto je nejlepší Spencerův film bez Hilla. Kriminálka s typickými pěstními souboji.
Pako mých snů (2011) (TV film)
Za 1. Nesnáším romantické filmy 2. Nesnáším tyto "teen filmy" 3. Hrozný dabing 4. Hrozný film 0%