Poslední recenze (89)
Avengers: Infinity War (2018)
První lepší marvelovka a o třídu někde jinde než všechny ostatní vycpávky. Jen doufám, že to co tam načli a tak dobře v závěru nechali vyznít nepokazí dalším filmem. Ale je mi jasné, že toho chci asi moc, tak si to prozatím jenom užívám.
Blade Runner 2049 (2017)
Ano, já vím, že oranžová v kontrastu s modrou je považována za 'nejkoukatelnější' kombinaci barev ever. Každopádně, tím, že to nacpete do každého trháku mu moc na osobitosti nepřidáte.. Pěkně se to táhlo, čekal jsem více emocionálních a morálních dilemat, ale kulisy to zachránily. plus Mackenzie Davis, skvělý objev!
Bright (2017)
Dalo s s tím vyhrát rozhodně lépe, nicméně dobrá podívaná, musím přiznat že jsem se nenudil,