Recenze (138)
Scooby Doo: Záhady s.r.o. (2010) (seriál)
Zklamání!
Devítky (2007)
Fanynky jistě potěší masturbující Ryan Reynolds...mě nepotěšilo skoro nic (jedna hvězda za totální úlet).
Lady Gaga Presents: The Monster Ball Tour at Madison Square Garden (2011) (koncert)
Viděno live *****
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Docela mě pobavila mrkvová scéna Petra Jacksona hned v úvodu, o to víc mě pak nebavila většina filmu, hlavně romantický elfotrpasličí trojúhelník. Nebýt poslední "Šmakovo" půlhodiny, která byla naprosto úchvatná, tedy hlavně jeho provedení a hlas BC, tak bych byl hodně zklamán. Takhle průměr, na který bohužel zanedlouho zapomenu, což je velká škoda, protože jsem odpočítával od prvního dílu každý další týden...
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
AHS 90%, Asylum 80%, Coven 100%
Gravitace (2013)
Dlouho se mi nestalo, že bych na film v kině koukal s otevřenou pusou. Úchvatné!
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Po přijatelné jedničce jako oddechovce jsem asi dvojku nepochopil...až mi vadilo na to koukat. Možná proto, že jde úplně o jiný styl vyprávění, efektů a noví herci mě teda nenadchli.
G. I. Joe (2009)
Čekal jsem tedy něco úplně jiného, ale nakonec se na ten dort, co vařili pejsek s kočičkou dalo překvapivě koukat.
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
jestli byla jednička pitomá, ale vtipná, tak tohle už bylo jenom pitomý...
Silent Night (2012)
tupé...blbé...předvídatelné...každé 3 minuty otázka "proč?"..."cože?"...přesto mě drtička na dřevo zasekla do křesla a výjimečně jsem vrahounovi fandil...všichni, opakuju VŠICHNI ve filmu IQ tykve...