Recenze (138)
Poslední výkřik (2012)
Tpč, to byla sračka 🙈
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Parodie na MI 🙈
Prázdnota (2020)
Debilovina jako variace na špatnej Kruh 🙈
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
S1 zkrátil bych to o dva díly a byl by to TOP 👍
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Nebýt otravných rodinných zbytečných odboček, mohla to být super kriminálka..
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
Sice první hodina hroznej voser a nuda, ale konec byl super, to jsem nečekal 👍
Prokletí (2021)
Film super,ale ten konec 🤦
Insidious: Červené dveře (2023)
U první půlky jsem se málem posral😱
Big Brother (2023) (pořad)
To byla fakt velká tragédie.. a finále úplně trapas 🤦
Nene (2022)
Asi nejsem cílovka.. a ta černoška mě pěkně srala