Poslední recenze (511)
Top Gun: Maverick (2022)
Je to radost "byt tam zpet". Kolik ze Tomovi je? [90%]
Odpočítávání (2010)
Trochu jiný náhled do bombově vypjaté situace. Fajn. Samuel L. Jacksona to herecky baví. Fajn. Na závažnost dané situace překvapivý téměř one-man-show komorní přístup v tělocvičně opuštěné střední. Některé chování a postavy nelogické a nevěrohodné. Konec diskutabilní ( / americký), horká jehla byla? Takže, už ne tolik Fajn. A do zápisu ještě přidám, že to nebyl zas až tak velký napínák. Možné leda tím, co si Samuel uřízne v příští scéně. Celkově si s nadějným tématem chtělo více pohrát. [50%]
Soumrak (2002)
Skvělý civilní samurajský film. Víc civilní než samurajský. A rodinný k tomu. Moc nových fint s mečem zde neokoukáte, ale to vůbec nevadí. [80%]