Recenze (232)
Na hraně zítřka (2014)
Na hrane 4* a 5* a to, v čom tento film vynikal je to, že ste pri ňom nemali ani raz potrebu, pozrieť sa na hodinky.
Pozůstalí (2014) (seriál)
Široko-ďaleko nenájdete depresívnejší a emóciami nabitý seriál s nutnou dávnou "crazy shit" momentov. Za posledné 3-4 roky jeden z najlepších počinov v TV, od koho iného ako HBO...
Salem (2014) (seriál)
Ani náhodou ma neprekvapuje to nízke hodnotenie (62%) ale väčšinou to ľudia vzdali po pilote, prípadne pár dieloch. Skutočne sa to však rozbehne asi od 8 dielu a odvtedy to šliape neuveriteľne. Ak sa niekto bude nusiť a bude prahnúť po skutočnom genre-series tak toto je liek na presne taký druh abstinencie. [Prvá séria 80%]
S láskou, Rosie (2014)
Kde tu a tam klišé a bohužiaľ kvôli obsahu to občas vyzerá ako narýchlo zostríhaný videoklip. Ale taký ten klip, ktorý nepreskočíte, vhodne k nemu pasuje hudba a herci v ňom nelezú na nervy od prvej prekážky, pardon refrénu. Určite lepšie ako prehajpovaný Stuck in Love, kde bola avšak Lily tiež najväčším plusom...
Strážci Galaxie (2014)
Škoda, že to bolo zabalené do toho rodinného PG-13 balenia, toto si neskutočne pýtalo eRko. Ale aj tak nadpriemerná zábava s bandou, ktorú rád znova uvidím. 8/10
Transparent (2014) (seriál)
Ak som si myslel, že po takom Shameless nenájdem viac fucked up seriál, či rodinu, mýlil som sa. A strašne sa mi páčil ten "britský" spôsob akým bol tento seriál vytvorený - od hercov, cez scenár až po réžiu.
Zmizení Eleanor Rigbyové: Oni (2014)
Tak strašne som chcel, aby sa mi to páčilo, (Jessica!) ale pre mňa to proste bolo studené ako psí čumák.
22 Jump Street (2014)
Bolo to očosi horšie než 21 (o malý kúsok) ale už len kvôli tým titulkom sa to oplatí pozrieť :D
Banshee (2013) (seriál)
Po prvej sérii môžem povedať, že je to najlepšia seriálová novinka 12/13 a jeden z najnávykovejších seriálov za poslednú dobu. Alan Ball je fakt klasa.
Blízko od sebe (2013)
Až pri pozeraní tohto filmu, pár dní po American Hustle, som si uvedomil, čo chýbalo poslednému menovanému. Srdce. To tu je. Síce čierne, spráchnivené skazené a pravdepodobne po záruke spotreby s minimálnou trvanlivosťou, no je tu. A okrem toho je tu Meryl. Eat the fucking fish!