Recenze (151)
Nápady svaté Kláry (1980) (TV film)
Říkám si to je jako Až přijde kocour, a on Kohout Jasný. Vtipná moralita, satira, trochu divně česko německá, anebo nezvyk či satira na druhou dívat se na vlastní reálie cizíma očima.
Smyčka (2009) (TV film)
Naivita se neodpouští, soudruh Soukup! Skvělé drama.
To byl můj život?? (2018) (seriál)
Zůstává svůj za každých okolností. Závidím nadhled, pohodu, obdivuju logiku a přesnost myšlení, humor, gentlemanství. Hodně o životě v běhu dějin, bohužel dost málo o tvorbě. Často jde člověku proti srsti, až ho musí milovat.
Po noci den (1955)
Až příliš staticky schématické, škoda dobrých herců.
P.F. 77 (2003) (TV film)
Skvělá Vlasta Chramostová, přesná atmosféra doby; reklamy, šlágry, šeď, strach...ale opravdu hlavně 100% V. Chramostová, gesta, intonace, pravdivost, ví, o čem hraje...
Paní plukovníková (2018) (divadelní záznam)
Bohužel je s čím srovnávat. Popel a pálenka byla lepší. Přesné, vyšperkované fóry nápovědou, asi divákovi s dlouhým vedením, úplně ztratily náboj. Např. scéna s bezlepkovou moukou mě v podání paní Adamové a Stašové srazila smíchem z křesla, tady tak nějak skoro vyšuměla...
Zapomenuté tváře (1994) (TV film)
Nádherné obsazení.
Případ Dr. Horáková (1990) (TV film)
Za práva žen a pomoc sociálně slabým? Co jim prováděla tak hrozného? Hrůzné, nacisti ji nepopravili...
Strašidla ze Spessartu (1960)
Vtipné, milé, muzikální.
Hospoda ve Spessartu (1958)
Nostalgie a kupodivu na Německo místy vtipná, krásný dabing.