Recenze (25)
Transformers: Zánik (2014)
Rozhodne najslabší Transformers. Postavy sú nevýrazné, po celý čas som si k nim nevytvoril žiaden vzťah. Humor je dosť silený, ostatne ako vlastne všetko vrátane akcie, ktorá už nie je taká premyslená ako v predchodcoch. Zbytočné nasilu pokračovanie.
Strážci Galaxie (2014)
Perfektná tímovka! Obľúbil som si celú päticu Strážcov a nehorázne sa teším na pokračovanie. We are Groot!
22 Jump Street (2014)
Kinosála sa smiala takmer po celý film, takže úloha splnená na jednotku s hviezdičkou :) Na niektoré scény budem ešte dlho spomínať (a že ich nebolo vôbec málo).
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Fúha... no... ťažko hľadám slová, ktorými opísať moje pocity po dopozeraní. V porovnaní s "britskou verziou apokalypsy" v podaní Edgara Wrighta veľmi chabý a primitívny humor, pobavili ma snáď len cameá niektorých postáv. Ak herci z väčšej miery improvizovali, beriem, ak nie, tak... / Ok, už som sa s touto partiou zoznámil pri ich ďalších filmoch, takže musím zdvihnúť hodnotenie. Sú to proste blázni :)
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Vynikajúce pokračovanie opäť s nádhernou, detailnou animáciou a krásnym soundtrackom Johna Powella. Piatu * však nemôžem dať kvôli miernym nejasnostiam v závere, ďalšie zhliadnutie ale možno môj názor zmení. Napriek tomu jeden z top animákov od čias jednotky! / Po druhom pozretí na DVD dávam plný počet!