Recenze (130)
Mission: Impossible III (2006)
Nejlepší díl série, bez debat.
Star Trek (2009)
Ocení jak skalní fanoušci seriálu, tak diváci, které až tolik seriál nepřitahuje. Skvělá pocta kultovnímu seriálu. P.S. Ta Abramsova hra se světly v jeho filmech se mi líbí čím dál víc.
Město (2010)
Ben je fakt machr.
Dexter (2006) (seriál)
Jemu prostě musíte fandit...
Koupili jsme ZOO (2011)
Moc příjemný filmek. Pro úsměv na tváři musíte prostě vypnout a koukat :)
Truman Show (1998)
Ten film mě dostal a nepustil
Dokonalý trik (2006)
Dokonalý trik v dokonalém filmu.
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Je to až moc pro děti, a ani ty děti to nemusí moc bavit...
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Nejúžasnější zakončení jedné z nejpřevratnějších trilogií všech dob.
Matrix (1999)
Matrix je všude.