Recenze (130)
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
Pouze za 1. sérii! Ostatní čistý odpad
Tajemná řeka (2003)
Brilatní psychologické krimi, režírované s opravdovou lehkostí a citem. Clint fakt umí. A geniální je i jeho čich na výběr herců.
Tohle je Sparta! (2008)
Vtipné to občas fakt je, ale já prostě parodie nesnáším...
Pád Třetí říše (2004)
Pocit, když víme, že takhle nějak se to tam nejspíše opravdu stalo, dává tomuto filmu opravdu hodně. Poklona pro Bruno Ganze (scéna, kdy mluví o samotě s generály, se už stala kultovní, viz Youtube) 85%
Valkýra (2008)
Hodně lidí proti Tomu Cruisovi něco má, on však jen dokazuje že je to jednoduše TOP herec a tady jen dokázal, že opravdu zahrát umí. Lehce nadprůměrný film a jsou to fakt nervy, ale což o to, když víme, jak to asi dopadne..75%
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Úplně jiný film než jednička. Herecké obsazení mi nevadilo, Jeff Goldbum je sympaťák a jeho výkon byl hodně dobrý. Hudba úžasná, triky taky...Spielberg to ale prostě tentokrát vzal trochu jinak a možná, že ta změna vedla k mírnému průměru..drsnější než předchozí díl a hrozně moc v tom chyběli emoce...bylo to prostě takové nemastné neslané..avšak vyložený průšvih to nebyl, kdepak..
Čistá duše (2001)
Krásné.
Comeback (2008) (seriál)
V sitcomech bývá jedna postava, kterou si musíte oblíbit (Barney, Homer, Sheldon...) a která vlastně má diváka nejvíc rozesmát. Tady je to Ozzák. Má to však jeden problém. On to narozdíl od těch dobrých sitcomů táhne ÚPLNĚ sám. A ten humor je někdy fakt tragédie.
Griffinovi (1999) (seriál)
Geniální tvrdý humor, který někomu vadí hodně a nikomu vůbec. U mě to je jak kdy.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Těch 5* je jenom za díly s Andersenem, ty další už jsou o dvě třídu horší. Celkově byly některé díly opravdu nudné a nezáživné, při jiných se mi tajil dech. Těch bylo naštěstí víc.