Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Krimi
  • Komedie
  • Akční
  • Dokumentární

Recenze (2 164)

plakát

Všechno nejhorší 2 (2019) odpad!

Podobný film mi vskutku bohatě postačuje vidět jednou. A jelikož dvojka kráčí pevně ve stopách jedničky plus přidává smrtelné množství afektovanosti, nelze vydržet déle než dvacet minut. odpad! Celosvětový příjem k 19. 6. 2019: $64,270,528, což je 7,14 násobek rozpočtu

plakát

Pokémon: Detektiv Pikachu (2019) 

Obrovský potenciál byl udušen hned v úvodu – pokud vám je 12 a máte rozumu poskrovnu, tak budete uspokojeni jako já po noci probdělé u FIFA 19. Pokud máte nějaký ten rozum, budete se drbat na hlavě, jak je možné, aby byl tak parádní vizuál v podobě pokémonů doplněn tak žalostným scénářem, který odradí snad každého fanouška té žluté bestie vydávají citoslovce PIKA PIKA. 49 % Celosvětový příjem k 19. 6. 2019: $421,300,319, což je 2,81 násobek rozpočtu

plakát

Finding Steve McQueen (2018) 

No, se Stevem McQueenem má film společné asi jen to, že se odvíjel na stejném kontinentu. Když si zpětně uvědomím, že film je v podstatě pouze o money heist jedné malé kampeličky, která měla tu smůlu, že stála vedle hlučného baru, tak je mi smutno. 60 %

plakát

Guava Island (2019) 

No tak nevím, zdali film má být reklamou na vyhořelou reklamu nebo na OST k FIFA 19. Film nemá metráž, ambice ani kvalitu předvést něco brand new, což divák pozná již v páté minutě. A jaké je poselství? Zpěvem zbouráš diktaturu i zaženeš hlad. 39 %

plakát

FYRE: Největší večírek, co nikdy nebyl (2019) 

Dokument o neobyčejné party na ostrově Pabla „narkobarona“ Escobara, která se zvrtla ještě před tím, než vůbec začala. Osobně jsem ve svém životě absolvoval pouze jeden festival s přespáním a musím říci, že močení na stan ze strany opilích účastníků festivalu bylo příjemnější, než se trmácet na Bahamy a nedostat postel a kus žvance. Já měl alespoň stan. Z části nepromokavý. 82 %

plakát

Hastrman (2018) 

No tak abych to uvedl na pravou míru - Hastrman je povídkou o vodníkovi ve fraku, který těží ze svého společenského postavení. Naneštěstí má tento vodník problém s erekcí, což způsobí frustraci takových rozměrů, až se hrnečky po celé vsi si začali klouzat z poliček směr podlaha. No hrůza, tohle nemá kvalitu v žádném směru! 26 %

plakát

25 km/h (2018) 

Příjemná oddechovka od západních sousedů vyznávajících kvalitní potraviny a vstřícnost k přistěhovalcům. I přes skutečnost, že děj je průhledný jako důkladně vyválené lískové těsto, film baví svou atmosférou a prostředím, které je oproti americké produkci tak svěží, jak jen může být. 68 %

plakát

Souboj s rodinou (2019) 

Přesně tento typ filmů vyhledávám stejně často, jako protipěchotní minu na hranici Gruzie s Ruskem. Nejenže ve filmu „the Rock“ hraje si dvě minuty, ale kompletní herecké osazení působí dojmem, že herectví věnuje po práci ve vinotéce v centru. 31 % Celosvětový příjem k 18. 6. 2019: $39,058,583, což je 3,55 násobek rozpočtu

plakát

Pobřežní hlídka (2017) 

Silný podprůměr, který nejspíše spoléhal na to, že když utratí větší část rozpočtu za herecké duo Zac „the penachym“ Efron/Dwayne “the Rock“ Johnson, ušetří se na scénáristovi. Na tom se skutečně ušetřilo, ale požitek z filmu je proto podobný konzumaci zavánějící škeble. 48 % Celosvětový příjem k 18. 6. 2019: $177,856,751, což je 2,58 násobek rozpočtu

plakát

Zlo s lidskou tváří (2019) 

Když jsem před lety omylem přepnul na JETIX, netušil jsem, že z basketbalového guru Zaca Efrona bude herec, který vám na plátně předvede cokoliv. Tudíž bych všem doposud neobjeveným talentům vřele doporučoval, aby začali ve stejných splašcích, jako začínal Zac. 62 %