Recenze (1 932)
Útok z hlubin (1999)
Na tenhle žraločí rej, jsem se tenkrát hodně těšil když přišel do kin. Zábava i napětí.
Dům plný strachu (1985)
Nejdřív se probudí jako plešatej, jenže pak je zase vlasatej. Jen taková dětská sranda.
Menu (2022)
Esteticky to docela tahalo. Jídlo se musí opravdu vychutnat a Ralph Fiennes v podstatě perlil. Jenže to co bylo okolo, už nějak zvadlo.
Šílená noc (2022)
No přiznám se, že na Vánoce jsem se vždycky těšil. Jenže tahleta svařená srajda. Mě přesvědčila o tom, že další akční Santa, stál za zlámanou grešli. Kromě toho, že je to brutální a serou do toho i černej humor to na mě ve finále vůbec nějak nezafungovalo. Prostě nefunkční.
Cesta do pravěku (1955)
Nejde zapomenout, při každém dalším podívání o něco lepší rozměr dalšího nadšení. Pamatuju, že ta scénka kdy jde zablácenej Tonda podél řeky a kamarádi si myslej, že je to pračlověk. Z toho jsem měl sakra, vždycky v kalhotech.
Prokletý ostrov (2010)
Já tyhle psycho příběhy, moc můžu. Perfektní atmosféra a scénka ve skalní průrvě, kdy vyprávěla o pokusech lobotomie moc silná.
Ku Klux Klan (2020) (TV film)
Docela fajn vědět, co všechno tenhle kurevsky zabředlej klan, dokázal dělat za svinstvo. Hlavně co mě zaujmulu, že i sám Superman bojoval proti Ku Klux Klanu.
Bažináč - Loose Ends (2019) (epizoda)
Pevně doufám, že James Mangold vycejtil tlak bažiny a pořádně se opře do Swampa na velkém stříbrném plátně.
Ďáblova ruka (2011)
Vkusná komedie ale i docela vyčpělá komedie. Je fajn vědět, že Brosnan dokáže zahrát i komedianta. Ten dodatek nakonci potěšil: Je ted dvojnásobnou bývalou smažkou. Nyní ve vás klíčí ďábelské sémě, taky fajn hláška z Legendy s Cruisem.
S.W.A.T.: Under Siege (2017)
To, že tam tentokrát nastrčili M. Jai White tomu moc taky neprospělo. Byl docela topornej. Ale zase na zabití času, by to šlo.