Recenze (1 935)
Kid Galahad (1962)
Parádní motivace s nepřekonatelným ELVISEM. Vždycky když se chci pořádně naladit, mrknu na to.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Tak tady docela vzpruha zase. Příběh odsejpal a parády za letu střemhlav s mečem, kurevsky uvolnily.
Reminiscence (2021)
Tak dlouho se vracíš do minulosti. Až se z toho, pořádně zesereš.
Ztracené město Z (2016)
Bylo to sice dobrodružný, ovšem i zatraceně nudný. Kromě fousatýho Pattinsona, mě tam nezaujalo absolutně nic.
Vlk ze Snow Hollow (2020)
U mě moc krásná sněhová atmosféra a navíc pěkně volené dialogy. Samotný děj je až oddechový a zároveň i temný. Samotný finále semnou, ohromně rezonovalo.
Bílý lotos (2021) (seriál)
Hltal jsem každej, další díl. „Panebože, co je to za lidi?“ Na týden strávený v Bílém lotosu přesto hned tak nezapomenou.
Úplně cizí lidé (2021) (seriál)
Nicole Kidmanová hraje Mášu, Rusku, která prošla jakýmsi psychospirituálním probuzením a od té doby léčí nešťastníky zlomené zběsilým životním tempem. Všichni tu mají své tajemství. Mě tenhle seriál oslovil a mnohé mi i připomněl. Jak poznat sám sebe.
Finch (2021)
Jak si robot k psovi a pes k robotovi, cestu našel. Finále dojemný a neobvyklý,
Opičí agent (2021)
Primát agent, mě potěšil. Ovšem ten příběh a lidi kolem, není nijak zajímavý.
Životopisy: Steven Seagal (2009) (TV film)
Je to přesně tak, že tajemství skutečně dobrého herce je v tom, že nehraje. Nýbrž je sám sebou. Jedna jeho přezdívka je The Great One. Už teď můžu tvrdit, že Seagal svojí oddaností, pokorou a pílí strká do kapsy, všechny herecké kolegy viz. Schwarzenegger, Stallone či Norris. Spravedlivej a upřímnej chlapík, kterému záleží na životním prostředí.