Recenze (1 935)
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Nějak to na mě vůbec nehrálo.
Phantasm II (1988)
O mnoho svižnější a zábavnější. Z Anguse Scrimma /Phantasm/ pěkně zamrazí.
Phantasm (1979)
"Phantasm" je nadčasovej. Pamatuju si přesně na to, jak jsme ho kdysi viděl poprvé. Měl jsem plný gatě.
Pokoj (2019)
Ten podivnej pokoj ve zdi tě doslova vysaje. Nebo ti možná nadělí, spoustu volovin navíc. Na mě to dojem, teda neudělalo. Jediný menší pozitivum je sympatická Olga.
Pach krve (2021)
Dobrej obrat, celkem dobře koukatelný thriller. Ihned mě to vtáhlo do děje. Finální výbuch, byl potěšením.
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Ve finále to nedává ani moc smysl. Pokroucený a nezáživný. Horory řídnou, celkem festově.
Josefína Mutzenbacherová: ...jak to doopravdy bylo 2.díl (1976)
Když něco zajímavýho a peprnýho zakusíš, jen tak tě to neopustí.
Josefína Mutzenbacher: Jak to skutečně bylo... díl 1. (1976)
Tohle byla paráda a doslova nefalšovaná. Krásnej dabing.
Všude dobře, sám doma nejlíp (2021)
Svátky klidu a míru, tlučou na dveře. Home Sweet Home Alone je svým způsobem, hodně nedotaženej. Možná i přetaženej popravdě. Je fakt, že zápletka je jiná než v původní klasice. Uvidíme i starýho Buzzyho, kterej chvilinku, tento slabější projekt zachraňuje. Disney s tímhle šlápnul, kurevsky vedle. Je možný, že se dneska najdou fanoušci co ocenní. Ani bych se nedivil.
Mořské panny (1990)
Mořský panny v představení Cher a Winony. Takovej nenáročnej film k dobrýmu večernímu čaji.