Poslední recenze (33)
Opuštěný vesmír (2015)
Dokument začíná pokladáním otázek a pokládáním otázek taky končí. Navodí vás k přemýšlení, ale odpovědět si musíte sami.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Přeplácané, přehnané a lehce zmatené jako když kočička a pejsek vařili dort, ovšem velmi zábavné a poměrně nadčasové. I když se Kingsman tváří jako seriózní "akčnák" bohudík se jedná o povedenou komedii. Agenti v obleku, neprůstřelný deštník a Samuel L. Jackson jako padouch??!! Mladší generace Kingsman určitě pobaví, starší si na něm vylámou zuby.
Dokonalý svědek s.r.o. (2015)
Jak už jsem psal u Top Five s Chrisem Rockem, černošská komedie není pro každého a ne každý jim dokáže holdovat. Kevin Hart se konečně začíná objevovat i v rolích, které nejsou jenom o neustálém opakování slova f*uck. Dokonalý svědek mě potěšil pro nenásilný humor a skvělé herecké obsazení. Sice závěrečné scény se mohly trochu doladit, ale Hart s Gadem pobavili.