Recenze (28)
Svatby v Benátkách (2014) (seriál)
Zcela pohodový, odpočinkový seriál, kde se nemusí stále řešit vraždy nebo zákeřné nemoci. Za mě velice povedený seriál!
Čtyři v tom (2013) (seriál)
Moc hezký, zajímavý a vtahující pořad. Tady opravdu poznáte, že nic není hrané a že je to skutečný život, skutečných lidí. Jakékoli generace, jakéhokoli postavení........
Pearl Harbor (2001)
Jedinečný! Tento film je svým slovem jedinečný. Krásný příběh, který začíná jako každý jiný ;-) ..... Typický romanťák, ale v tomto filmu se skrývá více. Určitě každý by měl alespoň jednou zhlédnout a trochu si pobrečet.
Dobrák Rover (1991)
Boží!!! Jedním slovem, jinak se to říct nedá. Mohla jsem tento animák sledovat stále dokolečka dokola :D a pořád mě to bavilo. Moc hezké.
Listopadová romance (2001)
Film má neuvěřitelně krásný příběh. Mladá a krásná žena plná elánu do života. A Keanu Reeves jako pan nedostupný. Miluju tu scénu kdy ona jde po chodníku a on k ní přijíždí autem, k tomu hraje písen Only time.....
Poslední týden (2008)
Zápolit, hledat, nalézt a nevzdávat se!!!!
Ramona (2010)
Zvláštní....Zezačátku jsem byla přesvědčená, že ohodnotím film pouze 3*, ale po pár scénách, které se ve filmu objevily(pohřbívání Pitty Pitty a Ramonin útěk) jsem musela změnit názor. Moc pěkná rodinná komedie, samozřejmě mě potěšilo, že byly zařazeny i romantické prvky :)
Zamilovaná (2000) (seriál)
Jedna z mých nejoblíbenějších. Fiore a její rodiče :D Pak Andrés, velmi přitažlivý muž a další postavy se svýma příběhama, co přinutí podívat se člověka dál.
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
Ta nejlepší česká seriálová klasika co znám. Tento seriál znám úplně nazpaměť, každý dialog. Skvělé zastoupení zaručuje skvělé výkony. Prostě paráda.
Příšerky s.r.o. (2001)
Moc povedené, roztomile vypracované postavičky příšerek. Zábavný příběh, ráda dám 4*