Recenze (214)
Poslední představení (2020) (seriál)
Najlepší športový dokument, aký som kedy videl!!! 5*
Servant - Jericho (2020) (epizoda)
Strašne sa teším na 2. sériu :O
Skylines (2019) (seriál)
Nemecká lahôdka od Netflixu......viac takýchto seriálov.....rap, drogy, vzťahy....Frankfurt a nemčina tam neskutočne sedí....
Zákon gangu (2008) (seriál)
Na seriál som narazil nedávno, keď som si všimol spin-off seriál Mayans M.C. Tak som sa pustil do SOA a neľutujem. Neskutočný seriál z motorkárskeho gangu. Po trochu slabom začiatku sa to rozbehlo.....*****
Banshee (2013) (seriál)
#KurtBunker
Containment (2016) (seriál)
Po prvých 3 častiach to vyzerá naozaj zaujímavo. Máme vírus, dúfam že to nebude zombie apokalypsa. Uvidíme ako sa to ďalej vyvinie.****
Francouzská krev (2015)
Bývalý neonacista a skinhead, Marco Lopez, sa snaží zbaviť svojej rasistickej a násilníckej minulosti. A nechať za sebou všetko svoje počínanie, spolu so svojimi neonacistickými priateľmi.
Hangman (2015)
Originálny nápad, to musím uznať. Ale hodinová nuda, zbytočné naťahovanie a ten koniec to nezachránil....**
Paranormal Activity: The Ghost Dimension (2015)
Videné v kine 3D: Nemal som veľké očakávania, aby som nebol sklamaný. Manželia s dcérou sa nasťahujú do nového domu. Kde objavia starú kameru a videonahrávky. Starý motív, ktorý ale stále funguje. Bavil som sa, aj vďaka niektorým slabším pasážam. Ľakačky boli fajn......****
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Po prvej sérii **** po skončení seriálu sa rozpíšem viac.....