Recenze (214)
Noční běžec (2015)
Videné v kine: Neeson nesklamal, v kine som sedel ako prikovaný celých 114 minút. Zaujímavý dej a výborný soundtrack....****
Welp (2014)
Les, príroda fajn, ale žiadna atmosféra, napätie, zabíjanie tiež nič moc......**
Attonitas (2012)
Slovenská produkcia found footage hororu, nedával som tomu veľké nádeje. Po filme Zlo, ale opäť výborný horor. Kamera, herci, atmosféra, prostredie všetko do seba výborne zapadalo. ****
Ghoul (2015)
Film o kanibalizme, duchárčina, roztrasená kamera a ešte k tomu z českej dielne.....u mňa áno....****
Hon na lišku (2014)
Nudná, nenápadná, sprostá oscarová sranica......*
Jessabelle (2014)
Podpriemerný horor, nesympatická hlavná hrdinka, celkový dojem nič moc.......**
Vejška (2014)
Bavilo ma to, kvalitný soundtrack.....****
Pach krve 6: Krvavý hotel (2014)
Začiatok na bicykloch = srdce podskočilo.....ale to čo pokračovalo potom....hviezda navyše za sekanice inak nič.....**
Annabelle (2014)
Nehybná bábika, plno klišé, sem - tam ľakačka.....***
Tajemný (2011)
Filmy z väznice ma vždy brali....výborný príbeh...****