Recenze (172)
T.M.A. (2009)
Studený temný film, který se nepovedl. Postrádám smysl filmu a děj nemohu nějak pochopit. Film moc nemohu pochválit snad jenom černější atmosféru, která k hororům paří.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Četnické humoresky název seriálu mluví sám za sebe Četnické humoresky. Některé díly se povedli vice, jiné zase méně, ale je to stejně nejlepší Komedie / Krimi jakou jsem kdy viděl. První série se mi líbila víc než o něco novější díly, ale i přesto jsem se velmi pobavil.
Expozitura (2009) (seriál)
Napodobenina Kriminálky Miami a Las Vegas. Je to pěkné, že také natáčíme kriminální seriály, které za něco stojí, ale nemáme na to. 1. Nejsou prostředky 2. Kopírujeme to, co tu už bylo a seriál na mě působí velmi studeně.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Je mi to velmi líto, ale u žádného Spielbergova filmu jsme se tak nenudil jako tady. Nevím, jestli byl Steven Spielberg tak zoufalý, že vzal zrovna toto. U béčkového režiséra bych se tomu tak nedivil, ale u Steven Spielberg je to šok! Film nebyl zase až tak špatný ale s Jurským parkem 1 se nemohl rovnat. Efekty byli dobré a menší napětí také, ale nebilo to ono.
X-Men: První třída (2011)
K filmu není moc co dodat. Po menším zklamaní filmu X-Men: Poslední vzdor Matthew Vaughn dokázal natočit X-Menovku, která předčila mé očekávání. Skvělá dávka X-Menů a řekl bych válečné atmosféry. Jediné co mi na filmu trochu vadí, jsou filmové nepřesnosti. Například ve filmu X-Men: Poslední vzdor Charles Xavier (jako starším muž) na začátku filmu chodil a spolupracoval s Magnetem. Ale ve filmu X-Men: První třída Charles Xavier na konci ochrnul a s Magnetem nebyli spojenci. Nebo X-Men Origins: Wolverine na konci filmu Charles Xavier (jako starším muž) nebyl ochrnutý. To je snad jediné, co mi na filmu vadilo. Ale když uvažuji jak by film mohl skončit, tak závěr ve filmu X-Men: První třída byl dobrý.
Spider-Plant Man (2005) (TV film)
I když je to krátkometrážní akční komedie líbilo se mi to víc, než Spider-Man. Neuvěřitelně jsem se zasmál a pobavil. Sice efekty trochu vázli, ale na krátký film skvělé. Není možné, aby Rowan Atkinson zklamal humorem, protože i kdyby se nesnažil tak by byl i k popukání. :) :) :) :) :) :)
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Film nebyl až tak špatný jak jsem myslel, ale kreslené filmy a postavy Macha a Šebestové jsou daleko lepší. :(..... :)
Arabela (1980) (seriál)
Na tuhle pohádku jsem se díval už od nepaměti. A viděl jsem každý díl, který byl pro mě velmi napínavý. Václav Vorlíček známí Český režisér nestárnoucích pohádek a českých film opět zaslouží obdiv. Nejenom on, ale i Miloš Macourek, který hodně spolupracoval s Václavem Vorlíčkem. Dokázali ztvárnit nezapomenutelné filmy.
Pat a Mat - Jahody (2003) (epizoda)
Řeknu to krátce: Hahahahahahahahaahah. Pat a Mat jsou skvělí a nezapomenutelní, ale vice se mi líbí starší díly.
S čerty nejsou žerty (1984)
Skvělá pohádka, na kterou jsem se díval v 5 letech a dívám se dodnes. Pohádka, která nikdy nezestárne stejně jako některé staré české filmy. Bohužel, že se dnes moc nedaří natočit pohádku, která by se podle mého mohla rovnat s touto.