Recenze (1 567)
Volej mámu! (2019)
Sice plno tisíckrát prováděných situaci, ale stejně poměrně svěží podívání.
The Alpinist (2020)
Nepochopitelný
Temný úsvit (2006)
Hustý
Vrána (1994)
Řekl bych nejsměšnější film ever. Nejen děj, ale i dialogy mají sílu směšnosti vytaženou na max. A český dabing tomu dává korunu.
Nevinný (2022)
Je to jako se skoro každou francouzskou komedií, slibný začátek, a pak se to rozplyzne v neskutečnou sračku. Chcete u toho zůstat, ale pakliže máte kolem lidi, tak jim navrhnete 15 min před koncem: "A co, kdybychom to vypli?". A když jste sami, tak si uděláte něco v mobilu.
Jít krást koně (2019)
Film o ničem s extra silnou poetiku. Slabší 4, ale nešť. Podobnost mladýho a starýho je až hrůzostrašná.
Nafukovací panna (2009)
OK. Asi se tu projevím jako totální barbar. Ale tahle věc je úplně o HOVNU. Kromě těch nejstupidnejsich tezí, bez pokusu odpovědět proč, tu zbývá : "Bylo by hezké, aby spolu lidi měli hezké plnohodnotné vztahy." A to fakt na, navíc nekonečnou stopáž, nestačí. A proto voláme :"nafoukni si, Hirokazu, svoji a neser!"
Nepřátelé (2017)
Vostrý. Dobrý.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Od první sekundy trapné k nevydržení. Jsem si jistý, že další díl nezvládnu. A myslím, ani zbytek toho 1. veledíla. Patnáctá minuta a rozhovor ustavnika s StB. Ten nejhroznejsi scénář, herecké výkony jako od táboráku, tad. Přepínám z 1* na odpad.
UFO Švédsko (2022)
Film pro děti s odpovidajici úrovní