Recenze (1 577)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Nicim me to nezaujalo, nepodarilo se mi navazat vztah ke komukoli. Po ctvrtem dilu koncim.
Štěstí (1998)
Poprve jsem to videl pred 21 lety po Varech. A uz tehdy mi to prislo jako neco naprosto unikatniho. Ted po tech letech jsem z toho stejne nadsenej. Snad proto, ze se Solondzovi podarilo udelat neskutecne plasticke figury. Plasticke v tom smyslu, kazda z nich je tragicka, smesna, laskava, hrozna. A vsechno jim to verite. Tak, jak je to i ve skutecnosti!
Watchmen (2019) (seriál)
Nejsem na podobne veci, primo nesnasim filmy o superhrdinech nebo filmy podle omalovanek. Ale tohle je čirá zabava. Tech 5* neni za to, ze by to bylo nejvetsi umeni, ale pro me ta nejvetsi zabava. Od vsech herců (Irons!!), pres soundtrack a dily nacpane dejem. Myslim, ze uzasna rodinna vec.
Přání smrti (2018)
Takovy zert o tom, jak duchodce Viliš se zase mstí. Neni v to vubec nic zajimavyho.
Případ Pelikán (1993)
Tak tady zub casu hlodal fakt intenzivne. Vypada to jako ok, ale pritom to pouziva ty nejzoufalejsi sablony nudnych thrilleru 80/90. let. Vlivy tech, co zmenili film, tu jeste nejsou citit ani pro psa.
Welcome to the Dollhouse (1995)
Solondz od dob Stesti, ktere kdysi davali tusim ve Varech, vysoky oblibenec, a tahle vec je prislibem jeho nasledujicich mistrovskych kousku. O osamocenosti a predavani negativni energie.
Babylon Berlín - Série 3 (2020) (série)
Davam 4*, ale ve skutecnosti je to s udrenyma usima 3.5. Atmosfera Berlina tam je uz méně, diky tomu, ze se dej prelil z barů do filmových studií je vše hodně melodramaticke. Stejne tak hlavni kriminalni zapletka. Vlastne jak to pisu, tak snizuju na 3. Nebudete se nudit, ale kouzlo prvnich dílů je pryč.
Bude líp (2016) (seriál)
Neni to zly, ale po dvou dilech jsem se smal neprilis casto a prilis kratce.
Hříšnice - Julian (2018) (série)
Ani druha serie neubrala. Nadprumerna podivana. Na Pullmanuv trochu vysinuty projev uz jsem si zvykl a uzival si ho. Krasnej vykon detskeho herce. Vysledek se sice dal predvidat, ale na zazitku to neubralo.
Vzkříšení (2018) (divadelní záznam)
Tak tohle je na pomery Dejvickeho divadla hodne slaba zalezitost