Recenze (1 567)
Na nože (2019)
Je to pohodicka, prijemne se na to kouka a vsechno docela funguje. Craig byl za roli asi rad, protoze mu umoznila si zahrat nekoho uplne jineho nez Bonda, a i kdyz ho nemusim, tak tady mu to i slo. Vlastne si to uzivaji vsichni. Je fajn videt sem tam film, ktery nemusi byt velky umeni a preci je to ok. 2022: čirá zábava, správná míra stylizace (kterou jinak nemusím). A ty Stouni nakonec tomu dávají korunu pohody.
Tekutý písek (2019) (seriál)
Cely seroš jsem přemýšlel o trojce, ale po konci, kdyz jsem si dal vsechno dohromady a pochopil o cem to je, že to má docela dulezitou message, tak dávám 4. Docela civilní (severani) zalezitost, kde nelogicke se ke konci stává logickym (což byva bohuzel naopak) a vse dava jasny smysl.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Pro mě naprosto nejlepší kreslenej seroš. Pod ostrýma hláškama se vždy skrývá velké moudro, resp. vždycky kluci vychytaj bud podstatu problemu nebo surealisticke zablesky naší reality nebo obojí.
Kořist (2007)
Naprosta hovadina bez jakekoli logiky chovani postav
Debbie a její parťačky (2018)
Tohle opravdu neni vubec nicim zajimavy.
Dva dny, jedna noc (2014)
Rozporuplny zazitek. Kdyz si odmyslim to, ze vyhodit ve Francii nekoho z prace je takrka nemozne a vsechny francouzske firmy, ktere si vyhazovani berou na paskal proto nemam rad, tak jako dramaticky napad mi to prijde dobré. Ale to civilni zpracování neni zas nic moc a napad byl vyuzit jen zpola.
Ruská panenka (2019) (seriál)
Je to takove samoucelne a nemnoho konkretnich napadu, ktere zaujmou. Ale z druhe strany asi neurazi.
Noční hra (2018)
Nezavadna rodinna vec, ktera vas trochu rozesmeje (sem tam).
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Taková příjemná hloupost. Co si pamatuju kdysi tu vec s Williamsem, tak mi přišla osudovejsi. Ale tohle mě moc neurazelo a nekolikrat jsem se i zasmal, coz je asi max, co lze ocekavat.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Bez nápadu, bez kouzla a bez herců