Recenze (344)
Anastázie (1956)
Lepší než kreslená:))
Anglický pacient (1996)
Válka + slzy+ válečná ošetřovatelka = 9 Oscarů a 3 hodiny ticha za propadlé - chtěl jsem říci mrtvé.
Annie Hallová (1977)
To není možné, co to má znamenat? To si asi řeknete po shlédnutí filmu. A pak si ho pouštíte znovu a znovu...
Arizona Dream (1993)
Složitý felliniovský snímek plný inteligentního humoru, nádherné hudby a krásných obrazů. Z celého filmu se vine jedna velká teskná balkánská melodie o osudovosti. Pokud tento snímek nebudeme v těchto věcech vnímat, obávám se, že nám unikne to nejkřehčí a nejdůležitější. Mimochodem tak zdařilý portrét jedné rodiny jsem naposledy viděl ve Felliniho Amarcordu.
Arthur (1981)
Za komorníka!
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Bylo pro mě smutné pozorovat,jak film, který udělal výtečnou atmosféru strachu a morálních dilemat, končí ne zrovna vydařenou scénou v soudní síni. O úplném konci ani nemluvě. A to mi všichni vychvalovali tu slavnou scénu u soudu...
Atentát (1964)
Tehdy uměl Sequens ještě točit slušné filmy...
Atlantis (1991)
Výtečné, přesto chvílemi připomínající Magickou hladinu. Ovšem kamera a hudba vše vynahrazuje.
Auta, která snědla Paříž (1974)
Vykroč pravou nohou Petere. Pravou...
Babe - galantní prasátko (1995)
Vynkající rodinná komedie - musíte vidět.