Recenze (344)
Opustit Las Vegas (1995)
Cage je jako ztrokotanec neodolatelný.
Statečné srdce (1995)
Všechno už bylo řečeno. Vynikající film, Mele.
Výstřely na Broadwayi (1994)
Úchvatné.
Piano (1993)
Silný zážitek.
Uprchlík (1993)
V jednoduchosti spočívá genialita, že ?
Philadelphia (1993)
Souhlasím s Tetsuem, ale já jsem tak blbý, že se na to budu dívat rád,přes všechny ty kýčovité situace. Prostě mi to vyhovuje. Nemusím mít každý den Tetsua či Akiru. I odpočinek třeba. A to tento kýč umožňuje více než dostatečně.
Nesmiřitelní (1992)
Tak trochu protiklad všech Clintových klaďasů. A hned je to lepší. Výtečný film s velkou hloubkou. Sbohem westerne.
Misery nechce zemřít (1990)
TAK U TOHOTO FILMU JSEM MĚL FAKT NAHNÁNO.
Duch (1990)
WHOOPY SE PŘEKONALA A DÍKY NÍ TU MÁME JEMNOU ROMANTIKU.
Tanec s vlky (1990)
Tatanka,tatanka. No NENÍ TO KRÁSA?