Recenze (288)
Battle Royale (2000)
Stupidní a za vlasy přitažená zápletka (nebo chcete-li námět) je největším kamenem úrazu tohoto filmu. A bohužel zdaleka ne jediným. Když nevěřím v realističnost zápletky, mohou postavy jednat v nastalé situaci seberealističtěji, stejně to nebudu brát vážně. A oni zas tak moc realisticky stejně nejednaj.
Příchod barbarů (2006) (seriál)
Sasové: **** (Opakování některých scén bylo sice dost trapné, ale více než bohatě to vynahrazovala poutavost vyprávění a velmi zdařilé vypíchnutí toho nejpodstatnějšího v něm. I mapy byly celkem názorné a bez zbytečných detailů, které člověk nemůže během několika málo (desítek) vteřin stejně vstřebat.)
Síla umění (2006) (seriál)
1. díl: Caravaggio ****, 3. díl: Bernini ****, 4. díl: Turner ***; http://www.ceskatelevize.cz/program/10126502594.html?nzv=S%EDla+um%ECn%ED%3A+Caravaggio
Rasputin - šílený mnich (2006) (TV film)
Sarajevo není srbské město (alespoň ne zcela), ale bosenské. Romanovci nejsou královská, ale carská rodina. K těmto chybičkám je ještě přidáno americky nechutné přehánění. Plýtvání přívlastky typu satanský, pekelný a šílený apod. bylo už fakt docela trapné. Nicméně přes tyto nedostatky (a přes přehnaně "dramatický" hudební doprovod) dokument informační hodnotu má. A ne zanedbatelnou. Předkládaných fakt není zas tak málo, ale jejich americká prezentace, každého střízlivého člověka docela bolí...
Severní polární záře (2005)
Dobrý film. Akorát některé odrhovačky (hudba) mi moc nesedly...
Nezlobte dědečka (1934)
50%
Nebe a Vincek (2008) (TV film)
Mám rád "pohádky" co se neberou úplně vážně. A tadle se nebere vážně téměř vůbec. 70%
Zlatá horečka (2006) (TV film)
1. část: ***
Zvláštní zbraně 2. světové války (2004)
1. díl: ****
Bratr z jiné planety (1984)
"Spoiler": Bacha na ty voodoo viry! :)