Recenze (62)
Solitary (2006) (pořad)
Zavřete člověka do pokoje a dávejte mu nekonečné, deptající úkoly a uvidíte co se stane! Výtěz si výhru 100% zaslouží. Ps.:4.série nemá chybu :)
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
I jako malou mně krakonoš deptal přesahem svých pravomocí. Jinak bez námitek hezké příběhy, kulisy i kostými.
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
Nenapadá mne co vytknout. Minipříběh v každé epizodě vás vtáhne do děje, nějaká ta akce, pár snědění a k tomu jste zase o něco chytřejší :)
Rychlá rota (1989) (seriál)
Jó, vždycky jsem chtěla být Gadgetka a k tomu dokonalá úvodní melodie x)
Pokémon (1997) (seriál)
Pokemoni jsou roztomilé potvůrky. Podívejte se nachvíli dětskýma očima a řekněte upřímně- Jak může někdo nemilovat pikachua?
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Upřímně, dívala jsem se až do svatby v Zoo, která se odehrála asi před 300? díly. Pokud se mi nyní stane, že tento seriál potkám v televizi, přepínám!
Ulice (2005) (seriál)
Nekonečný seriál je hold nekonečný seriál... a kdo vymýšlel scény ze školy, asi nikdy do žádné nechodil!
Avatar (2009)
Vizuálně perfektní, jinak ale příběh nevyčnívá a konec taky nebyl překvapení. Nemůžu neodebrat * za zklamání které nastalo při závěrečných titulkách a neskončilo do teť.
Kniha přežití (2010)
Bod za dokonalé prostředí, víc v tom prostě neni!
Drtivá porážka (2008) (pořad)
42 minut nepřetržitelného smíchu XD