Recenze (62)
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Co ten šílenej Product placement? !!!
Fantastické dorty (2009) (pořad)
Nuda a Kýč !
Skyfall (2012)
interně: Ze začátkku, ce se tyce mestskych kulis - mene je vice -, určité scény tolik nezkracovat, Bond mel zustat u padoucha na ostrove dele, Bondovi rodice se nemeli jmenovat Bondovi a M mela odejit do duchodu. A bylo by to dokonalé!
Zhubni, nebo umřeš (2007) (TV film)
Filmu jakoby chybel konec- nedočkáte se toho, videt ho bez přebitečného těla...
Sněhurka a lovec (2012)
Film je celý jakoby pospojovaný z okamžiků z Pána Prstenů, Alenky v říši Divů, princezny Mononoke, Letopisů narnie a Johanky z Arku. Žádný hlubší okamžik, ani překvapivý zvrat. Obyčejný film u kterého si řeknete- hezký, jednou stačilo...
Pevnost Boyard (1998) (pořad)
Nápad= dobrý, provedení= katastrofa
Všichni prezidentovi muži (1976)
Film se -skoro bez děje- táhne přes dvě hodiny, navíc z celého příběhu jen těžko pochopíte, o co vlastně v kauze Watergate šlo.
Nedáme se umlčet (2011)
Jednostranný pohled několika -Evropsky- smýšlejících mladých lidí na dění v jejich -muslimské- zemi. Doufají v demokracii a svobodu, hlavně tu slova a médii. Možná je to ale složitější, ne?
To byl náš hit (2011) (pořad)
Sice se -pro mě- poslouchatelná písnička objeví málokdy, ale stejně nechápu, co se všem tak nelíbí. Napadá snad někoho lepší/kvalitnější/koukatelnější hudební pořad českých tv?
Pán šelem (1999) (seriál)
Krásné Béčko, se vším, co k tomu patří.